ЕТАПИ РОЗВИТКУ І ТРАДИЦІЇ УЧНІВСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ

1. Вчимося спілкуванню.

На початку навчального року у дитячому колективі встановлюється доброзичливий клімат шляхом виховання культури відносин; стиль і тональність вимог; допомогти засвоїти права і обов'язки, заповіді учня. Провести роботу з тестами по вивченню особистості, тренінги із спілку­вання.

Форми роботи: вибори голови дитячого парламенту та голів комісій, конкурс-захист планів: тре­нінги спілкування, комунікативні ігри, тренінги на розвиток лідерських якостей, робота школи лідерів, звіти про роботу дитячих парламентів .

2. Вчимось мислити.

Проводяться нестандартні заняття, тематичні вечори, свято або огляд знань, психотренінги з розвитку пам'яті, уваги, мислення, уяви, організо­вуються конкурси, аукціони знань, оформляються стенди, виставки.

Правила колективу

1. Сміливіше вносити свої пропозиції задля прийняття колективного рішення.

2. Не бійся, що вносиш ідеї прості, з банку ідей відберемо золоті.

3. Ідею іншого критикувати не маєш права, покритикуєш — не буде
ідей.

4. Думку викладай розважливо, якщо потрібно — повтори.

5. Часу не марнуй, пропозиції внось коротко і ясно.

6. Чітко втямиш — краще зробиш.

7. Погодився легко — не означає сприйняв глибоко.

8. Не думай, що ти в чомусь переважаєш друзів і не смій задаватись.

9. Довіру треба розуміти так: все перевіряється ділом, турботою і
дружбою.

10. Перш ніж прийняти рішення, навчись бездоганно його виконувати.

11. Усяке діло величає результат. Не соромно помилятись. Соромно
не вміти і не бажати виправитись.

12. Зауваження приймаються, пропозиції виконуються.

13. Твори, фантазуй сміливіше — шукай шляхів виконання рішень.

Кiлькiсть переглядiв: 402

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.