Дані про педагогічні кадри

У Будинку дитячої та юнацької творчості у 2015-2016 навчальному році працювало 21 педагогічних працівників:

Øдиректор – 1;

Øзаступник директора– 1;

Øпсихолог – 0.25;

Øметодист – 0.25;

Øспеціаліст ОП – 0.5;

Øпедагог-організатор – 1;

із них:

Øкерівників технічної творчості – 5;

Øкерівників гуртківхудожньо – естетичнийнапряму – 21 ;

Øкерівників гуртківтуристично-краєзнавчого напряму – 4 ;

Øкерівників гуртків еколого - натуралістичногонапрямку– 2 .

Øкерівників змістовно-дозвілевого напряму -18 ;

Øкерівників гуртків гуманітарного напрямку – 2;

Серед педагогічних працівників закладу вищу освіту мають17працівників, середню-спеціальну -5.

У БДЮТ працюють як молоді педагоги, так і досвідчені, які за свою працю неодноразово були нагороджені грамотами , дипломами, подяками відділу освіти, управління освіти, МОН України, різних профільних центрів .

Гуртковою роботою охоплено 6 шкіл району ( Голованівська ЗШ №1, Перегонівська ЗШ, Мижиричківська ЗШ, Крутенківська ЗШ, Голованівська ЗШ №2, Клинівська ЗШ І-ІІІ ст..)та1дошкільних навчальних заклад.

Традиційними є свята День відкритих дверей , Міні Міс БДЮТ , Інтелект – шоу, театралізовані свята народного календаря, День Туризму , районний фестиваль« Мистецькі зірочки Голованівщини» та багато інших.


Мета та завдання педагогічного колективу

1.Надання додаткової освіти дошкільнятам, школярам та учнівській молоді, розвиток їх здібностей, обдарувань, інтелекту.

2.Збереження життя і здоров’я вихованців, організація цікавих форм навчання;

3.Формування особистостівихованців, розвиток їх здібностей, обдарувань,наукового світогляду

3.1.Виявлення творчо обдарованих дітей.

3.2.Своєчасна допомога у розвитку їх здібностей.

4.Організація цікавого і змістовного позашкільного життя дітей з урахуванням їх вікових особливостей,потреб, а також інтересів.

4.1.сприяння задоволенню інтересів дітей до технічної та декоративно-прикладної творчості;

4.2. виховання почуття прекрасного та любові до творчості;

4.3 формування навичок самоорганізації та самоврядування;

4.5. виховання духовних цінностей, почуття патріотизму.

5.Впровадження інновацій в навчально–виховний процес позашкільного закладу.

5.1 Розвивати навички аналізу отриманої інформації, образного і логічного мислення.

5.2 Розвиток оперативної пам“яті , кмітливості.

5.3.Зацікавленість гуртківців у вивченні та використані іноваційних форм навчання та виховання.

5.4. формування здатності до критичного сприйняття впливу засобів масової інформації, підвищення інформаційної компетентності вихованців.

6.Виховання почуття власної та національної гідності, культури і спілкування.

6.1. Виховання патріотичних якостей особистості

6.2. Громадянської самосвідомості.

6.3.Виховання патріотичних почуттів та гордості за свою Батьківщину

7.Зацікавлення батьків творчою діяльністю дітей, спільною роботою з розвитку їхньої обдарованості і самобутності.

8.Допомога у визначенні вибору професійної сфери.

Кiлькiсть переглядiв: 257

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.