Дані про педагогічні кадри
У Будинку дитячої та юнацької творчості у 2015-2016 навчальному році працювало 21 педагогічних працівників:
Øдиректор – 1;
Øзаступник директора– 1;
Øпсихолог – 0.25;
Øметодист – 0.25;
Øспеціаліст ОП – 0.5;
Øпедагог-організатор – 1;
із них:
Øкерівників технічної творчості – 5;
Øкерівників гуртківхудожньо – естетичнийнапряму – 21 ;
Øкерівників гуртківтуристично-краєзнавчого напряму – 4 ;
Øкерівників гуртків еколого - натуралістичногонапрямку– 2 .
Øкерівників змістовно-дозвілевого напряму -18 ;
Øкерівників гуртків гуманітарного напрямку – 2;
Серед педагогічних працівників закладу вищу освіту мають17працівників, середню-спеціальну -5.
У БДЮТ працюють як молоді педагоги, так і досвідчені, які за свою працю неодноразово були нагороджені грамотами , дипломами, подяками відділу освіти, управління освіти, МОН України, різних профільних центрів .
Гуртковою роботою охоплено 6 шкіл району ( Голованівська ЗШ №1, Перегонівська ЗШ, Мижиричківська ЗШ, Крутенківська ЗШ, Голованівська ЗШ №2, Клинівська ЗШ І-ІІІ ст..)та1дошкільних навчальних заклад.
Традиційними є свята День відкритих дверей , Міні Міс БДЮТ , Інтелект – шоу, театралізовані свята народного календаря, День Туризму , районний фестиваль« Мистецькі зірочки Голованівщини» та багато інших.
Мета та завдання педагогічного колективу
1.Надання додаткової освіти дошкільнятам, школярам та учнівській молоді, розвиток їх здібностей, обдарувань, інтелекту.
2.Збереження життя і здоров’я вихованців, організація цікавих форм навчання;
3.Формування особистостівихованців, розвиток їх здібностей, обдарувань,наукового світогляду
3.1.Виявлення творчо обдарованих дітей.
3.2.Своєчасна допомога у розвитку їх здібностей.
4.Організація цікавого і змістовного позашкільного життя дітей з урахуванням їх вікових особливостей,потреб, а також інтересів.
4.1.сприяння задоволенню інтересів дітей до технічної та декоративно-прикладної творчості;
4.2. виховання почуття прекрасного та любові до творчості;
4.3 формування навичок самоорганізації та самоврядування;
4.5. виховання духовних цінностей, почуття патріотизму.
5.Впровадження інновацій в навчально–виховний процес позашкільного закладу.
5.1 Розвивати навички аналізу отриманої інформації, образного і логічного мислення.
5.2 Розвиток оперативної пам“яті , кмітливості.
5.3.Зацікавленість гуртківців у вивченні та використані іноваційних форм навчання та виховання.
5.4. формування здатності до критичного сприйняття впливу засобів масової інформації, підвищення інформаційної компетентності вихованців.
6.Виховання почуття власної та національної гідності, культури і спілкування.
6.1. Виховання патріотичних якостей особистості
6.2. Громадянської самосвідомості.
6.3.Виховання патріотичних почуттів та гордості за свою Батьківщину
7.Зацікавлення батьків творчою діяльністю дітей, спільною роботою з розвитку їхньої обдарованості і самобутності.
8.Допомога у визначенні вибору професійної сфери.
Коментарi