ЕТАПИ РОЗВИТКУ І ТРАДИЦІЇ УЧНІВСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ
1. Вчимося спілкуванню.
На початку навчального року у дитячому колективі встановлюється доброзичливий клімат шляхом виховання культури відносин; стиль і тональність вимог; допомогти засвоїти права і обов'язки, заповіді учня. Провести роботу з тестами по вивченню особистості, тренінги із спілкування.
Форми роботи: вибори голови дитячого парламенту та голів комісій, конкурс-захист планів: тренінги спілкування, комунікативні ігри, тренінги на розвиток лідерських якостей, робота школи лідерів, звіти про роботу дитячих парламентів .
2. Вчимось мислити.
Проводяться нестандартні заняття, тематичні вечори, свято або огляд знань, психотренінги з розвитку пам'яті, уваги, мислення, уяви, організовуються конкурси, аукціони знань, оформляються стенди, виставки.
Правила колективу
1. Сміливіше вносити свої пропозиції задля прийняття колективного рішення.
2. Не бійся, що вносиш ідеї прості, з банку ідей відберемо золоті.
3. Ідею іншого критикувати не маєш права, покритикуєш — не буде
ідей.
4. Думку викладай розважливо, якщо потрібно — повтори.
5. Часу не марнуй, пропозиції внось коротко і ясно.
6. Чітко втямиш — краще зробиш.
7. Погодився легко — не означає сприйняв глибоко.
8. Не думай, що ти в чомусь переважаєш друзів і не смій задаватись.
9. Довіру треба розуміти так: все перевіряється ділом, турботою і
дружбою.
10. Перш ніж прийняти рішення, навчись бездоганно його виконувати.
11. Усяке діло величає результат. Не соромно помилятись. Соромно
не вміти і не бажати виправитись.
12. Зауваження приймаються, пропозиції виконуються.
13. Твори, фантазуй сміливіше — шукай шляхів виконання рішень.
Коментарi